niedziela, 10 maja 2015

DIY: Słoik na grosze



     Chyba w każdym domu poniewierają się drobne monety. Dziś mam dla Was propozycję stworzenia skarbonki na grosiki. Do wykonania takiej skarbonki użyłam małego słoiczka, sznurka, tekturki i białej kartki. Z tekturki i białej kartki wycięłam kółka, które później skleiłam. Przy pomocy dziurkacza lub ostrego noża można w tekturce wykonać niewielką dziurkę. Sznurkiem przywiązałam tekturkę do słoika. Myślę, że skarbonkę warto pozostawić tam, gdzie często odkładamy grosze np. w kuchni lub przedpokoju. Taka skarbonka ze słoika może również służyć, jako miejsce przechowywania zagranicznych monet przywiezionych z wakacji.











Jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, grosze często gdzieś giną, bo uznajemy je za mało wartościowe. Taki słoik, gdy się napełni może przynieść niezły bonus pieniężny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niekiedy nie zdajemy sobie sprawy ile pieniędzy można uzbierać do takiego słoika.

      Usuń