środa, 20 maja 2015

Dodatki i wyposażenie: Zabawne akcesoria kuchenne



     Nie przepadam za gotowaniem i spędzaniem czasu w kuchni. Myślę, że zabawne akcesoria kuchenne mogą świetnie urozmaicić codzienne czynności wykonywane w kuchni oraz wprowadzić do niej trochę humoru. Takie zabawne dodatki są również atrakcją dla niejadków oraz pretekstem do wspólnego przyrządzania posiłków.


Jeżeli do Twojej kuchni lub jadalni wkradła się monotonia lub chcesz ją urozmaicić sprawdź poniższe akcesoria kuchenne. Może wśród tych propozycji znajdziesz coś dla siebie?






4 komentarze:

  1. Ja lubie gotować, gdy mam czas :)) i wszystkie nowości kuchenne bardzo lubie :)))
    Deska do krojenia jest super!
    Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Myślę, że dzięki takim gadżetom czas w kuchni mijał by mi przyjemniej. Bardzo spodobał mi się pognieciony kubek i pieprzniczka z solniczką w kształcie różdżek. Mogłabym być wróżką ;)

      Usuń
  2. Ja też nie przepadam za gotowaniem, ale rzeczywiście z takimi akcesoriami byłoby to przyjemniejsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń