niedziela, 16 sierpnia 2015

Inspiracje: Wanna, czy prysznic? Dylemat rozwiązany!



     Podczas urządzani a łazienki wielu z nas zastanawia się nad wyborem pomiędzy wanną a prysznicem. Na szczęście dziś możemy pójść na kompromis i zastosować w łazience wannę z panelem prysznicowym. Takie rozwiązanie może sprawdzić się również w małej łazience. Nad wanną, która jest zamontowana przy jednej ze ścian, umieszczamy panel prysznicowy na odpowiedniej wysokości. Na brzegu wanny dobrze jest zamontować parawan lub skrzydła wykonane ze szkła bądź tworzywa sztucznego (rozsuwane lub uchylne). Wanna i prysznic w jednym to dobre rozwiązanie dla tych, który preferują szybkie prysznice jak również dla tych, którzy wolą zażywać długich, relaksujących kąpieli. Co ciekawe, do takiej wanny z prysznicem można również zamontować hydromasaż lub mini saunę i tym samym stworzyć w swojej łazience domowe SPA. 

www.muco.fr


www.ksi-linux.com

www.nivasa.lk

www.pinterest.com

www.awesomediydecor.blogspot.com

www.blogg.dinstartsida.se



Co myślicie o takim rozwiązaniu?

16 komentarzy:

  1. No własnie, najlepiej mieć obie te rzeczy na raz. Mieszkałam kiedyś w takim mieszkaniu z wanną i prysznicem razem - fenomenalne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwiązanie rewelacyjne - jest coraz więcej osób, które proszą o taką formę - prysznic z wanną dwa w jednym - a to na pewno jest odpowiedzią!! Pracuje właśnie nad projektem, w którym musi się znaleźć takie rozwiązanie - warunek konieczny :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja również się nad tym głowiłam. Byłam za prysznicem - miałam wannę. W sumie przez 2 lata nie napuściłam ani raz wody do wanny i nie wylegiwałam się. Zadecydowałam, że prysznic. Ciekawe czy to rozwiązanie dwa w jednym jest optymalne. Kształt wanny i brodzika jest inny. Mnie nie było wygodnie w wannie brać prysznica. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam u siebie prysznic, jednak w zimowe wieczory chętnie zrobiłabym sobie kąpiel w wannie.

      Usuń
  4. ja takiego dylematu nie mam, dla mnie zawsze wygrywa wanna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w zimie i po intensywnym bieganiu marzę o wannie :)

      Usuń
  5. ja mam oba rozwiązania i z żadnego bym nie zrezygnowała. Rano szybki prysznic, a wieczorem długie kąpiele :) Ale marzy mi się takie rozwiązanie jak na pierwszym albo przedostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wanna z szybą to dobry kompromis :)

      Usuń
  6. Cudowne pomysły, ale ten worek bokserski w łazience... to jest TO!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei mam tylko prysznic, a inni znajomi wannę i zawsze jest tak, że chcemy to czego nie mamy. Ale właśnie takie 2w1 podoba mi się, mam już nawet upatrzoną piękną wannę z prysznicem, jednak miejsca w mieszkaniu na to brak.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to ciekawe i praktyczne rozwiązanie.

      Usuń
  8. Gdy już trzeba wybrać to tylko prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie połączenie wanny i prysznica to ciekawe rozwiązanie, ale w bardzo małej łazience to rzeczywiście tylko prysznic.

      Usuń