czwartek, 24 września 2015

Dodatki i wyposażenie: Kolorowy fotel



www.vi.sualize.us

     tym poście wspominałam Wam, że duże, wygodne fotele kojarzą mi się z jesiennymi wieczorami i wnoszą do wnętrza atmosferę tej właśnie pory roku. Ostatnio moją uwagę zwróciły wielobarwne fotele o ciekawych formach, które same w sobie mogą być ozdobą we wnętrzu i grać w nim główną rolę. Na rynku możemy znaleźć fotele o ciekawych formach nawiązujące do baroku, czy stylu boho. Ich ramy często są złocone i bogato rzeźbione. Tkanina obiciowa natomiast jest bogata w różnego rodzaju wzory i kolory. Znajdziemy tu geometryczne i roślinne motywy, czy obicia nawiązujące do patchworku. Myślę, że ciekawie mogą wyglądać we wnętrzach urządzonych w stylu glamour, eklektycznym, nowoczesnym, angielskim, czy francuskim. Tego typu fotele przyciągają uwagę oraz stanowią ciekawą i praktyczną ozdobę we wnętrzu. Na pewno świetnie sprawdzą się w jesienne wieczory wnosząc do wnętrza odrobinę radości i humoru.








www.house-interior-design.com


Podobają się Wam tego typu fotele?

6 komentarzy:

  1. Mnie zachwycił fotel na pierwszym zdjęciu, jest piękny :) Mnie w domu brakuje takiego wygodnego fotela, niestety miejsca na niego też brak ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei podoba się ten ostatni oraz te patchworkowe :) Niestety u mnie również brakuje miejsca na taki fotel.

      Usuń
  2. Choć ze mnie zwolennik zestawień b&w to fotele świetne! :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten ostatni fotel mnie oczarował, chociaż ja za kolorami aż tak bardzo nie przepadam. Albo nie przepadałam :) Patrzę na to zdjęcie i zastanawiam się jak by to fajnie było postawić taki wygodny fotel w pokoju dzieci i czytać w nim bajki na dobranoc. Rozmarzyłam się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się ostatni fotel. Wygląda jakby był pomalowany farbami :)

      Usuń