czwartek, 1 października 2015

Dodatki i wyposażenie: Jesienna dekoracja stolika kawowego


     tym poście pisałam o tym, jak wprowadzić jesienną atmosferę do naszych wnętrz. Dziś ze spaceru przyniosłam kilka kasztanów i żołędzi. Część z nich użyłam do stworzenia niewielkiej dekoracji, która znalazła swoje miejsce na stoliku kawowym. Kilka kasztanów wylądowało również na półce z książkami. Myślę, że są one nieodzownym elementem jesiennego nastroju. Będąc dzieckiem, lubiłam zbierać kasztany i kolorowe liście. Dziś możemy wyczarować z nich ciekawe dodatki do wnętrz.










Wprowadziliście już trochę jesiennego nastroju do waszych mieszkań?

8 komentarzy:

  1. To prawda. Kasztany i żołędzie wprowadzają jesienne klimaty do domu. I przypominają dzieciństwo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kasztany są pięne :) Ja również nie mogę się powstrzymać i zabieram je do domu.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kingo, jesień w Twoim wydaniu wygląda imponująco i przyjaźnie :) Jeśli znajdziesz wolny czas zapraszam Cię do udziału w zabawie LIEBSTER BLOG AWARD- wybrałam Ciebie i Twój blog, jako jeden z 11, bo go bardzo, ale to bardzo lubię i zasługuje na nowych czytelników :) Pozdrawiam! Ola http://houseandstyle.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Postaram się wziąć udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń