wtorek, 10 listopada 2015

DIY: Jesienne liście w naszym salonie



     Jakiś czas temu, w tym poście, pokazałam Wam prostą i naturalną dekorację stolika kawowego przy użyciu kasztanów i żołędzi. Dziś również mam dla Was jesienną dekorację wnętrza. Będąc ostatnio na spacerze, nazbierałam kilka liści z myślą zastosowaniu ich w naszym salonie. Ten prosty, jesienny obrazek możemy stworzyć bardzo szybko. Potrzebujemy:

- suche liście (świeże liście włożyłam między kartki książek i pozostawiłam je do wyschnięcia, dzięki czemu po wyjęciu z książek były proste i łatwo można je było pomalować),

- kilka kartek papieru,

- farby akrylowe,

- pędzelek.


Wykonanie takiej jesiennej ozdoby jest bardzo proste. Wystarczy każdy z liści pomalować na dowolny kolor i kolejno przykładać do kartki. Aby dobrze docisnąć liść i nie pobrudzić pozostałej powierzchni kartki warto to zrobić przez gazetę lub papier.

Ja nałożyłam na kartkę kilka liści w różnych rozmiarach i pomalowanych różnymi kolorami. Tak naprawdę ogranicza nas tylko wyobraźnia i to od nas zależy czy zdecydujemy się na jeden kolor lub jeden liść.













Jak Wam się podoba taki jesienny obrazek? Wykorzystujecie jesienne liście do dekoracji wnętrz? A może myślicie już o zimowych, świątecznych dekoracjach?

2 komentarze:

  1. Tak - tak łatwo można to zrobić a efety? piękne :) podobają mi sie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie malowania U nas jesień we wnętrzach ale święta już w głowie ;-)

    OdpowiedzUsuń