piątek, 27 listopada 2015

Dodatki i wyposażenie: Szklane świeczniki - miłość od drugiego wejrzenia



     Ostatnio będąc w Pepco zakupiliśmy kilka rzeczy do organizacji i dekoracji salonu. Wśród nich znalazły się szklane świeczniki, które nie przypadły mi do gustu. Wydawały mi się staromodne i niepasujące do naszego salonu. Na początku nie byłam do nich przekonana. Po zapaleniu świeczek dostrzegłam, że szkło i kształt świeczników pięknie rozpraszają światło. Myślę, że bardzo dobrze prezentują się zarówno w świetle dziennym jak i o zmroku. Świąteczna atmosfera jeszcze nie zagościła w naszym salonie, jednak wieczorem, gdy zapalam świeczki, robi się przytulnie i przyjemnie. Teraz wiem, że zakup tych świeczników był dobrym pomysłem.









Czy Wam również zdarzyło się kupić do domu lub mieszkania coś, co nie przypadło Wam do gustu, ale później skradło Wasze serce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz