wtorek, 15 grudnia 2015

DIY: Świąteczne gwiazdy



     ostatnim poście pokazywałam Wam kilka subtelnych, minimalistycznych ozdób świątecznych. Dziś postanowiłam wprowadzić do naszego salonu trochę świątecznego nastroju. W tym celu za pomocą szablonów wycięłam gwiazdy z czerwonego brystolu. Następnie zagięłam je wzdłuż każdego z ramion i zawiesiłam przy zasłonie. Dekoracja jest bardzo łatwa do wykonania i myślę, że prezentuje się całkiem nieźle. Jak sami widzicie wpis powstał z udziałem kociego pomocnika, który chyba bawił się lepiej niż ja.










W tym roku w naszym salonie króluje kolor czerwony. Myślę, że świąteczne dodatki w tym kolorze będą bardzo dobrze komponować się z pasami na jednej ze ścian. A u Was, jaki kolor będzie dominować w te święta? 

10 komentarzy:

  1. pasują tak :)no i kotkowi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tradycyjnie zielono-czerwoną kolorystykę świąt- dlatego bardzo podobają mi się Twoje gwiazdki! Pięknie komponują się z ciemną zasłoną i dopełniają czerwień pasów na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również lubię te kolory :)

      Usuń
  3. Gwiazdki świetnie wyglądają na tle ciemnej zasłony:) Intensywnie się odznaczają.
    U mnie w tym roku będą naturalne barwy... chyba, bo dopiero w weekend biorę się za świąteczne ozdóbki, także jeszcze wszystko może się zmienić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie też na razie skromnie świątecznie.

      Usuń
  4. ALE EXTRA Ci to wyszło!!! Super!

    OdpowiedzUsuń