czwartek, 24 grudnia 2015

Inspiracje: Prezenty w brązowym papierze



     Przygotowując świąteczne prezenty, możemy skorzystać z gotowych ozdobnych torebek lub stoisk w galeriach handlowych gdzie nasze prezenty zostaną profesjonalnie zapakowane. Ja preferuję samodzielnie pakowanie prezentów. Myślę, że bardzo dobrze nada się do tego zwykły brązowy papier, który będzie świetną bazą dla świątecznych kolorów takich jak czerwień, zieleń, czy złoto. Pakując prezenty w brązowy papier, możemy pójść w stronę prostoty i zdecydować się jedynie na sznureczek lub poeksperymentować i ozdobić pakunek świątecznymi gałązkami, jemiołą, bombkami, koronkami czy dzwoneczkami. Poniżej znajdziecie kilka ciekawych inspiracji. Myślę, że prezenty zapakowane w taki sposób zawsze wyglądają dobrze.

www.orangegiftbag.com
www.lemontree-event.com
www.organizeassim.blog.uol.com.br
www.alfrescoemporium.com.au
www.designandpaper.com
www.mama.lt



Życzę Wam wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Ja właśnie mam już troche takiego papieru uzbieranego - i myślę że w przyszłym roku takie właśnie będą prezenty. Są SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się. Taki papier pozwala na ciekawe rozwiązania.

      Usuń
    2. Przypomniałam sobie że mam jeszcze prezent do pakowania - candy - i użyłam takiego papieru - isntna przyjemność :)

      Usuń