czwartek, 3 grudnia 2015

Inspiracje: Subtelne dekoracje świąteczne



     Świąteczne dekoracje kojarzą nam się z bogactwem kolorów, form i detali. Króluje złoto, srebro, czerwień, zieleń. Na stołach umieszczamy stroiki, w oknach ozdobne lampiony, świece i lampki. Choinkę również lubimy bogato przyozdobić. Chciałam Wam dziś pokazać, że przy dekorowaniu wnętrz na czas Świąt Bożego Narodzenia możemy użyć prostych form i stonowanych kolorów a nasze mieszkania i domy będą wyglądać równie atrakcyjnie. Przy dekorowaniu wnętrz świątecznymi ozdobami bardzo łatwo przesadzić. Polecam wybranie jednego dominującego koloru lub motywu i stosowanie go przy ozdabianiu wnętrz. Choinkę również możemy przyozdobić w subtelne detale i będzie wyglądać pięknie. Istotnym elementem przy dekorowaniu wnętrz są światełka. Nie musimy od razu rozwieszać ich w całym domu, ale możemy je zastosować w jednym lub dwóch miejscach i również uzyskamy efekt przytulnego, ciepłego, świątecznego wnętrza. Bardzo często takie delikatne i wręcz minimalistyczne dekoracje możemy zrobić sami przy użyciu kilku bombek, gałązek czy światełek.

www.cerise-bg.com



www.digsdigs.com


www.beacont.com


www.digsdigs.com


www.cerise-bg.com


www.digsdigs.com


www.styleguide.nl


www.pinechunks.com



Co myślicie o takich subtelnych dekoracjach?

7 komentarzy:

  1. Ja już swoje minimalistyczne dekoracje zrobiłam, ale oczywiście jeszcze może coś...:)
    Piękne inspiracje!
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wnętrza. Ale mimo że bardzo mi się podoba taka stylistyka to byłoby mi bardzo trudno o taką dyscyplinę :) Zwłaszcza w czasie świąt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne inspiracje. Przyznam, że ja sama krążę od tych "na bogato", do tych minimalistycznych. W jednym roku mam ochotę zalać dom złotem i pastelami, a w kolejnym wracam do korzeni. Lubię takie zmiany, staram się też bazować na tych dekoracjach, które już posiadam i w razie potrzeby delikatnie je poprzerabiać. Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku króluje czerwień jako jeden świąteczny kolor. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jestem jak najbardziej za- im delikatniej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń