wtorek, 29 grudnia 2015

Inspiracje: Sylwester w złocie



    We wcześniejszym poście mieliście okazję zauważyć, że w przypadku świątecznych ozdób zdecydowałam się na te w kolorze czerwieni uzupełnionej odrobiną złota. Dziś postanowiłam jeszcze pozostać w tym klimacie i przedstawić Wam kilka inspiracji na sylwestrowy wieczór. W tym przypadku postawiłam tylko na złoto. Myślę, że wspaniale pasuje do sylwestrowej atmosfery. Złote ozdoby wnętrza oraz stołu możemy śmiało połączyć z bielą lub czernią. Takie dodatki wyglądają bardzo elegancko. Oczywiście kilka ozdób możemy wykonać sami np. papierowe rozety, girlandy, czy pompony. Tradycyjne, białe świeczki możemy owinąć paskiem złotego papieru, na stole umieścić własnoręcznie przygotowane winietki. 

www.homedit.com


www.jguesthome.com

www.fumachine.com

www.marthastewart.com

www.etsy.com

www.studiodiy.com

www.photos.hgtv.com

www.pipii.co.uk


Jak Wam się podoba taki złoty Sylwester? 


Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

8 komentarzy:

  1. Moim faworytem są girlandowe kółeczka w oknie i foremki z podgrzewaczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Zawsze coś można wykorzystać i stworzyć nietuzinkową dekorację :)

      Usuń
  2. świetny pomysł, zawsze mi się kojarzył ten dzień właśnie ze złotem :) chociaż w tym roku chyba odpuszczę sobie ozdoby, nie ma czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spędzam Sylwestra w domu z drugą połówką i raczej też nie będę specjalnie ozdabiać wnętrza. Jednak gdybym robiła u siebie domówkę to chętnie skorzystałabym z kilku pomysłów :)

      Usuń
  3. Złoto! to mój kolor sezonu sprawdza się na świata i noc sylwestrową :)
    Świetne inspiracje.
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak niewiele trzeba, żeby było pięknie ❤

    OdpowiedzUsuń