środa, 27 stycznia 2016

Kolor i deseń: Kolor miesiąca - jasna szarość



     Szare kolory są ostatnio bardzo modne, a ich gama jest bardzo szeroka. Wśród nich możemy wybierać zarówno ciemne, jak i jasne odcienie. Dziś chciałam zwrócić Waszą uwagę na bardziej rozbieloną, jasną szarość. Jest to kolor niezwykle uniwersalny. Pasuje on nie tylko do wnętrz urządzonych w różnej stylistyce, ale również bardzo dobrze komponuje się z innymi barwami. Jasny szary może być bardzo dobrym tłem dla innych kolorów oraz materiałów. 


Świetnie współgra z takimi kolorami jak:

-biel (tworzy z nią neutralne otoczenie dla wyposażenia wnętrza),

-beże i kremy,

-intensywne barwy takie jak żółty, różowy, zielony, czy turkusowy.


Jasna szarość sprawdzi się bardzo dobrze nie tylko we wnętrzach urządzonych w stylu skandynawskim, ale również we wnętrzach o charakterze industrialnym, nowoczesnym, czy klasycznym.

www.mihome.xyz

www.caribbeanlivingblog.com

www.thedesignerpad.com

www.theclusterfest.com

www.decordots.com

www.affordable-home-improvements.co.uk

www.houseandgarden.co.uk

www.iainclaridge.co.uk

www.decolover.net

www.hemnet.se

12 komentarzy:

  1. Dużo inspiracji! Idealnie, ponieważ akurat teraz przed remontem tego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szarości w całym mieszkaniu - jest cudownie, aż jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi również wydaje się, że szarość w mieszkaniu jest świetnym rozwiązanie. Możemy pobawić się zarówno odcieniami szarości, ale szarość to również znakomite "tło" dla innych kolorów :)

      Usuń
  3. Bo szary to nowy beżowy ;-) Uwielbiam go, świetnie się sprawdza tam, gdzie ludzie boją się bieli, a jest cudowną alternatywą dla nudnego beżu :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż beżowy również kusi :)

      Usuń
  4. Kocham szarości i u mnie w domu jest ich cała gama:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szary gości w salonie w połączeniu z bordo. Jednak zastanawiam się nad przemalowaniem sypialni na jasną szarość :)

      Usuń
  5. Szary - mój ulubiony oczywiście! :)
    Ostatnio fascynuje mnie w połączeniu z naturalnym drewnem.
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnętrze w takim zestawieniu wygląda ciepło i przytulnie mimo szarości.

      Usuń