poniedziałek, 25 stycznia 2016

Materiał: Welur we wnętrzach



     Welur jest materiałem niezwykle szlachetnym i przyjemnym w dotyku. We wnętrzach występuje głównie w nasyconych i wyrazistych kolorach takich jak granat, fiolet, bordo, czy szmaragd. Świetnie sprawdza się, jako materiał do obicia foteli, sof, czy szezlongów. Welur zastosowany we wnętrzu sprawia, że jest ono bardzo wytworne, eleganckie, luksusowe i przytulne zarazem. Używając weluru we wnętrzach, możemy zdecydować się również na dodatki wykonane z tego materiału np. poduszki, zasłony, pledy, tapety, naklejki ścienne. Szczególnie pięknie wyglądają meble wykończone tym materiałem. Świetnie sprawdzi się, jako kolorowy akcent lub dominujący trend we wnętrzu. Welur znajdzie swoje zastosowanie zarówno w salonie, jak i sypialni, przedpokoju, czy gabinecie. Ponadto pasuje on do wnętrz urządzonych zarówno w stylu glamour, industrialnym, rustykalnym, czy eklektycznym. Poniżej znajdziecie kilka inspiracji z zastosowaniem tego materiału. 

www.tmagazine.tumblr.com

www.heathermacleod.co.uk

www.photos.hgtv.com

www.designmanifest.com

www.pinterest.com

www.coolhunting.com

www.sweetmabelblog.wordpress.com

www.photos.hgtv.com

www.housebeautiful.com

www.westelm.com.au

Jak Wam się podoba welur we wnętrzach?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten materiał :) Welur/ aksamit zawsze kojarzy mi się z moją ulubioną spódniczką z podstawówki, w której śmigałam na dyskoteki.
    Piękne inspiracje!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja bym chętnie przygarnęła taką brązowawą półkanapę www.photos.hgtv.com :)

    OdpowiedzUsuń