piątek, 26 lutego 2016

Wnętrza: Nowoczesne mieszkanie z pięknym parkietem i czarnymi ścianami



     Dziś mam dla Was kilka kadrów w nowoczesnego mieszkania znajdującego się w  Porto Alegre w Brazylii. Projekt wnętrza opracowało biuro projektowe Renata Ramos. Powierzchnia mieszkania to siedemdziesiąt metrów kwadratowych. Główną częścią mieszkania jest przestrzeń łącząca salon, jadalnię i kuchnię. Warto zwrócić uwagę na piękny parkiet, który zdobi podłogę w salonie korytarzu i jadalni. Salon jest niewielki, jednak znalazło się w nim miejsce na ciekawą biblioteczkę. Ponadto jedna ze ścian w salonie została pomalowana czarną farbą, dzięki czemu telewizor nie przykuwa uwagi. Kuchnia to ciąg białych szafek. Na ścianach znajdują się białe, matowe, ledwo dostrzegalne kafle, natomiast na podłodze królują wzorzyste płytki.










W mieszkaniu znajduje się gabinet a w nim ten sam parkiet, który możemy podziwiać w salonie i korytarzu. Miejsce do pracy to długi blat przy oknie, który jest przedłużeniem parapetu, dzięki czemu wnętrze wydaje się większe i przestronne. Blat roboczy łączy się z ciekawą zabudową.




Łazienka jest utrzymania w białych i szarych barwach.




W sypialni, podobnie jak w kuchni i salonie, pojawia się wzór, który pełni rolę zagłówka. W sypialni znajduje się spora szafa, która mimo czarnego koloru nie przytłacza wnętrza.





Mieszkanie jest nowoczesne, ale przytulnie i niebanalne. Właściciele nie obawiali się zastosowania czarnej farby, która zdobi ścianę w salonie, korytarzu i gabinecie. Ponadto wzory zastosowane na podłogach i ścianach są ze sobą spójne i nie wprowadzają do wnętrza chaosu. W mieszkaniu możemy znaleźć również niebanalne dodatki takie jak ciekawy wieszak w kuchni, kolorowy zegar, czy piękna lampa nad stołem w jadalni.


Jak Wam się podoba to wnętrze? Więcej zdjęć znajdziecie na tej stronie.

10 komentarzy:

  1. Płytki w kuchni są piękne :) od razu na nie zwróciłam uwagę. A w sypialni to tapeta??? za łóżkiem? Hmmm fajna lampka w sypilani :) Całość mi się bardzo podoba - również blat roboczy pod oknem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że w sypialni to tapeta. Tak, blat roboczy pod oknem jest świetny :)

      Usuń
  2. Przestronne wnętrza, świetny pomysł z dwoma lustrami w łazience...u mnie również by się przydały :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są nie tylko praktyczne, ale również świetnie wyglądają.

      Usuń
  3. W tym całym wnętrzu drażni mnie tylko ta podłoga - parkiet, kurczę odciąga całą uwagę od pozostałych elementów, od razu tylko na nią zwróciłam uwagę i przeszło mi kolo nosa milion innych fajnych dodatków. Geometryczny wzór na zagłówku -rewelka, podłoga w części kuchennej - idealna. Całość wnętrza byłaby świetna gdyby nie ten parkiet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście parkiet dominuje w tym wnętrzu. Mi osobiście bardzo się podoba.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie również przypadły do gustu :)

      Usuń
  5. Pięknie, bardzo mi się podoba :) Aż miło patrzeć

    OdpowiedzUsuń