poniedziałek, 31 października 2016

DIY: Jak zrobić obraz z efektem ombre?





     Dla mnie rysowanie i malowanie to forma relaksu. Poza tym bardzo lubię zmieniać coś w moim otoczeniu, wprowadzać rzeczy zrobione własnoręcznie. Obrazy z efektem ombre przygotowałam już jakiś czas temu. Ich wykonanie jest niezwykle proste. 

Potrzebujemy:
- podobrazie malarskie,
- farby (w moim przypadku akrylowe)
- pędzle. 

Nakładanie farb zaczęłam od najjaśniejszego koloru i stopniowo przechodziłam w ciemniejsze odcienie. Po nałożeniu pierwszej warstwy odczekałam, aż farba wyschnie i powtórzyłam jeszcze raz nakładanie kolorów. 

Kolejne kroki i gotowe obrazy z efektem ombre możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. 
 





2 komentarze:

  1. Marzę o takim obrazku, do nowego salonu będą pasowały takie granaty, błękity, a ombre będzie fajną kontrą do czarno-białych zdjęć :) Niedawno znalazłam moje stare farby i mam nadzieję, że jeszcze do czegoś się będą nadawały :D Czas kupić podobrazia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia i jestem ciekawa efektów :)

      Usuń