czwartek, 17 listopada 2016

Wnętrza: Apartament w stylu glamour


K. J. Studio



     Projekt został wykonany w ramach konkursu organizowanego przez firmę Solida. Jego założeniami było zaprojektowanie apartamentu składającego się z sypialni, garderoby oraz łazienki mającego mieścić się w Afryce (Angola). Całość miała nawiązywać do stylu glamour. W sypialni dominuje wzorzysta tapeta oraz sztukateria. Jej dopełnieniem są kryształowe żyrandole, toaletka oraz szafki z lustrzanym wykończeniem. Obok łóżka umieściłam fotel oraz stolik w afrykańskim charakterze. Garderoba to niewielkie pomieszczenia, jednak znalazło się w niej miejsce na dwie szafy, lustro oraz manekina. W łazience umieściłam płytki ze srebrnym dekorem odbijającym światło. Tutaj również zastosowałam kryształy, które tworzą zasłonę przy oknie. Na jednej ze ścian umieściłam lustro, dzięki czemu pomieszczenie wydaje się większe. Na przeciwległej ścianie umieściłam dekorację wykonaną z bogato zdobionych ram obrazów. 


K. J. Studio

K. J. Studio

K. J. Studio

K. J. Studio

K. J. Studio

K. J. Studio


O tym, jak urządzić salon w stylu glamour pisałam w tym poście.  

Wizualizacje pochodzą ze strony mojego biura projektowego. W zakładce „portfolio” znajdziecie wizualizacje pojedynczych pomieszczeń, jak i całych mieszkań.   

Zapraszam!

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trochę za biało :s

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo się podoba, chyba dojrzałam do bieli po prostu, dodatkowo wnętrze naprawdę jest zaprojektowane jak apartament, uniwersalnie, ekskluzywnie i z klasą, no i te akcenty afrykańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny projekt! Ja bym nie chciała mieszkać w takich wnętrzach, ale na pewno zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej apartament hotelowy, ale niektórzy lubią odrobinę akcentu glamour we własnych wnętrzach.

      Usuń
  4. Piękny projekt! Uwielbiam takie jasne wnętrza, a styl glamour bardzo do mnie przemawia :)

    Pozdrawiam
    http://modniemieszkaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń