niedziela, 8 stycznia 2017

DIY: Świecznik ze słoika






     Chyba każdy z nas ma w domu kilka słoików, z którymi nie wie, co zrobić. Słoiki mogą posłużyć nam do stworzenia ciekawych dodatków, które urozmaicą i ozdobią wnętrze. Dziś mam dla Was propozycję wykonania świecznika. 

Potrzebujemy:
- słoik
- papier do pieczenia lub pergamin
- taśmę klejącą
- ołówek
- linijkę.

Na początek zmierzyłam obwód słoika i wymiar ten przeniosłam na papier. Później delikatnie narysowałam kontury domów. Po ich wycięciu nałożyłam papier na słoik i przykleiłam niewielkim kawałkiem taśmy klejącej.







Według mnie świecznik prezentuje się całkiem nieźle, a wycięte domki kojarzą mi się ze świąteczną i zimową atmosferą. Jak Wam się podoba?

32 komentarze:

  1. Pomysł dość oryginalny, choć ja bym się bała że spłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, papier jest przyklejony z zewnątrz ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten prosty z Biedronki, po miodzie ;)

      Usuń
  3. Jakie proste,a zarazem świetne rozwiązanie. W sumie możemy wyciąć każdy kształt jaki nam się wymarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Niech żyje kreatywność ;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Generalnie słoiki można wykorzystywać do tylu rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Sprawdzą się w każdym pomieszczeniu :)

      Usuń
  5. świetny pomysł :) nie ma to jak samemu coś wykonać<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pomysł na zagospodarowanie słoików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że słoiki to masa możliwości :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł bo można wykorzystać coś prostego co się zazwyczaj ma po ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na złość nie mam w domu żadnego wolnego słoika, ale niedługo powinien się zwolnić jeden po ogórkach konserwowych. Gorzej, że może nie być łatwo wywabić zapach ;-)
    Co do szarego papieru - od paru lat go uwielbiam, pakuję tak prezenty dla bliskich na różnego typu święta. Tu pasowałby mi też biały pergamin lub folia aluminiowa, bo jest srebrna, tylko trudniej się w niej wycina.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobienie takiego świecznika. To fajna zabawa.

      Usuń
  9. proste pomysły są najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem do czego wykorzystam te wszystkie słoiki, które plątają się po szafkach! Dziękuję za inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako maniak DIY zapisuję na swojej dłuuuugiej liście do wypróbowania ;) Obecnie na moim stoliku też mam świecniki ze słoików, obwiązane parcianym sznurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajny pomysł z tym sznurkiem!

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł. W domu mam mnóstwo słoików, ale większość z majonezu, więc nie mają tak ładnego kształtu i świecznik raczej byłby mało efektowny. Ten Twój nadaje się natomiast idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie zostawiłam go na to DIY :)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł;) uwielbiam takie kreatywne dodatki do wnętrz. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy, ja robiłam w tamtym roku świeczniki ze słoików na święta.

    OdpowiedzUsuń