wtorek, 31 stycznia 2017

Greenery - kolor roku 2017



www.pinterest.com


     W grudniu minionego roku Pantone ogłosiło kolor roku 2017. Jest to kolor o nazwie Greenery, czyli delikatna, świeża zieleń. Według Pantone kolor ten ma nawiązywać do społecznych zmian, nowego początku i odświeżenie komunikacji międzyludzkiej. Greenery nawiązuje do pierwszych dni wiosny, kiedy wszystko budzi się do życia, na drzewach pojawiają się pierwsze pąki, a trawa ma piękny, soczysty odcień zieleni. Greenery pojawia się nie tylko we wnętrzach, ale również w modzie, makijażu, czy trendach ślubnych.


Kolor ten bardzo dobrze współgra z:
- kolorami ziemi
- kolorami podstawowymi takimi jak niebieski i żółty
- kolorami pastelowymi i pudrowymi
- innymi odcieniami zieleni

Bardzo podoba mi się kolor roku 2017. Zdecydowanie kojarzy mi się z wiosenną aurą i świeżą trawą oraz czasem zmian, które mają nastąpić po zimie.

www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com

www.pinterest.com


Jak Wam się podoba kolor 2017 roku?

12 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i kolor zielony jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się nie przekonałam, dopiero teraz polubiłam kolory z 2016. W sumie ten odcień zieleni pojawia się w moim wnętrzu pod postacią łodyg kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podoba.W formie dodatków również może się pięknie projektować we wnętrzu.

      Usuń
  3. Zielony kolor najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. We wnętrzach przemawia do mnie ciemna zieleń, a jeśli chodzi o ubrania to khaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmaragdowy i butelkowa zieleń to moje kolory :)

      Usuń
  5. Dla mnie niestety kolorek nietrafiony. Nie przepadam za zielenią w domu. Co innego w ogrodzie.

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie królują również różne odcienie zielenie. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  6. zielony, to zdecydowanie mój faworyt, choć nie jestem zwolenniczką kolorowych ścian w domach i mieszkaniach. ALE TA ŚCIANA W ŁAZIENCE - mega po prostu! to właśnie jest klimat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mech również od jakiegoś czasu jest modny we wnętrzach.

      Usuń