niedziela, 26 lutego 2017

Wnętrza: Projekt biura 30m2





     Projekt biura o powierzchni 30m2 położonego w Katowicach. Niewielkie biuro zostało zaprojektowane w nowoczesnym stylu. Składa się ono z przestrzeni do pracy i spotkań z klientami, aneksu kuchennego, który jest chowany za składanymi drzwiami i toalety. We wnętrzu dominuje biel, błękit oraz jasne drewno. Całość uzupełnia nowoczesne oświetlenie.
 









Wizualizacje pochodzą ze strony mojego biura projektowego. W zakładce „portfolio” znajdziecie wizualizacje pojedynczych pomieszczeń, jak i całych mieszkań. 
Zapraszam!

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny projekt w przyjaznej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Małe, ale funkcjonalne i jednocześnie bardzo przestrzenne. Tylko zastanawiają mnie te dwa komputery przy sobie - nie będzie trochę za ciasno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak to wygląda na wizualizacji, ale pod względem minimalnych wymiarów biurka dla pracownika wszystko jest ok :)

      Usuń
  3. świetna monochromatyczna przestrzeń.Na ścianie to miękkie panele? Ja także korzystałam z takich heksagonów w aranżacji biura. Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne. Mogłabym pracować w takim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, mogłabym pracować w tak ładnym biurze;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Sam chciałbym mieć możliwość pracy w takim biurze. Zastosowanie tych plastrów miodu jakoś mnie uspokaja i wprowadza harmonię. Wspaniale zorganizowane! Gratuluję, bo jest czego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne rozwiązanie! Gratuluję pomysłu i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy projekt :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń